دیشب اینترنتم قطع شد
 
M هی بابا
 
 
پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:به نظرآدمای خوبی میان:))), :: 19:49 ::  نويسنده : بوچک

دیشب اینترنتم قطع شد

رفتم یه ذره باخانواده نشستم باهاشون آشناشدم به نظرآدمای خوبی میان:)))



نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت19:17---7 تير 1393
به رشتیه میگن: تو 8 سال اسیر بودی، چطور بچه 2 ساله داری؟ میگه: من اسیر بودم، خانوم که اسیر نبوده
پاسخ: هههههههههههه عجب زن زرنگی ای زن توله


Rooze19
ساعت16:29---7 تير 1393
خخخخخ
آره راس میگی منم تازه اینو کشف کردم
پاسخ: پ مث همیم


Rooze19
ساعت12:27---7 تير 1393
سلام وب خوبی داری اگه خواستی به من یه سری بزن و اگه با تبادل موافق بودی خبرم کن
پاسخ: سلام مرسی حتما میام. و لینکی


عشق2طرفه
ساعت11:41---6 تير 1393
بعضیاشون ناجور بد شدن!! دیدم که میگم والاا
پاسخ: اوه. دیدی ؟پس؟ قانع شدم! ولی بعضی ها


عشق2طرفه
ساعت11:33---6 تير 1393
دختر: تو خجالت نمی‌کشی افتادی دنبال من؟ پسر: یعنی برگردم؟


دختر: نه، زود تر شماره بده می ترسم بری دنبال یکی دیگه
پاسخ: هههههه.ینی دخترا انقد بد شدن ممد؟


عشق2طرفه
ساعت11:28---6 تير 1393
خخخخخ معرکه ای تو دختر
پاسخ: نوکرتو


سارا
ساعت1:57---6 تير 1393
سلام کپک...نبایدیسری بمن بزنی؟
پاسخ: هییییییییی خواهر سارا چن وخ نبودم ولی شک نکن از این ب بعد میام
پاسخ: سارا وبت رو نمیاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 536
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 539
بازدید ماه : 4042
بازدید کل : 132764
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ