بعضيام
 
M هی بابا
 
 
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:اعوذ بالله من اَلآدم لاشي!, , ,(!), :: 23:1 ::  نويسنده : بوچک


تو روي بعضيام باس گف:

اعوذ بالله من اَلآدم لاشي!. . .(!)



نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت4:38---5 مرداد 1393
احسنت اورین لااااااااااااایک دمت بخاری ایول
پاسخ: نوکرتم


parisa
ساعت14:43---3 مرداد 1393
درد میکند بغضم.....
وقتی اشک هم ارامش نمیکند.....!!
خدایا.....!؟
مگربودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت؟؟؟؟
پاسخ: لایک


pj
ساعت6:16---2 مرداد 1393
رفتم سم بخرم واسه سوسك، یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگیرم!!!

پاسخ: هههههه.عجب آی کیو بوده این یارو


pj
ساعت6:13---2 مرداد 1393
رفتیم غار علیصدر، به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!
پاسخ: هههههههه این قشنگ بود


pj
ساعت6:09---2 مرداد 1393
بعداز جلسه امتحان اومدم خونه. مامانم گفت:امتحانت تمام شد؟
گفتم پ نه پ نصفش گذاشتم بعد از ناهار بدم!!
پاسخ: ههههههههه لایک


pj
ساعت6:05---2 مرداد 1393
تو رستوران، پیشخدمتو صدا کردم میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟
میگم پـَـَــــ نَه پـَـَــ هنوز زندست، داره غرق میشه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!!!
پاسخ: هههههههه تشکر


pj
ساعت5:59---2 مرداد 1393
داشتیم تو خیابون قدم می زدیم كه یهو صداى ترمز شدیدى اومد و دو تا پا كه یكى عمودى یكى افقى رو هوا بود... خلاصه ملت جمع شدن بالای سر طرف، كه در این هنگام راننده پیاده شد و در كمال خونسردى گفت: آقا چیزیتون شد؟ یارو هم با همون وضع و صورت خونى مالى در حالی كه به سختى نفس می كشید گفت: پـَـ نه پَــ، خودمو انداختم زمین از داور پنالتى بگیرم!

راننده گفت: نمكدون! منظورم اینه كه می خواى زنگ بزنم اورژانس؟
یارو گفت: پـَـ نه پَــ، زنگ بزن برنامه نود، عادل اینا كارشناسى كنن صحنه پنالتى بود یا نه!
پاسخ: ههههههه عجب وخت مرگشم پ ن پ


pj
ساعت5:55---2 مرداد 1393
به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ تو نگهشدار من نردبون و میچرخونم!
پاسخ: خخخخخخخخخخ


pj
ساعت5:53---2 مرداد 1393
اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه...هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته

پاسخ: لایک


رها
ساعت3:40---2 مرداد 1393
جالب بود
پاسخ: تشکر


pj
ساعت3:07---2 مرداد 1393
بله .
پاسخ: :)


Rooze19
ساعت0:58---2 مرداد 1393


لاییییییییییییییییک
پاسخ: ممنونم ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1589
بازدید کل : 128699
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ