پسره
 
M هی بابا
 
 
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:،مامان 2 بار منو برده حموم :|, :: 22:43 ::  نويسنده : بوچک


پسره رفت تو کوچه دید داداش دوقلوش داره فوتبال بازی میکنه

.
.
.
.
.
.
.
.
محکم زد تو گوشش و گفت: توله سگ تو اینجایی ؟؟؟؟؟؟؟
،مامان 2 بار منو برده حموم :|



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت16:31---30 مرداد 1393
ینی اینقد شباهت!؟!!!!
پاسخ: ولش سخ نگیر!بخندو رد شو


ziziemdad
ساعت4:25---5 مرداد 1393
بد بخبت
پاسخ: :(


عشق2طرفه
ساعت18:42---4 مرداد 1393
مرسییییی بوچک خیلی باحال بود خخخخخ
پاسخ: نوکرت


مهتاب
ساعت5:59---4 مرداد 1393
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ: خخخخخخخخ


Rooze19
ساعت1:28---4 مرداد 1393
به خدا گفتم : تو را چگونه می توانم ببینم ؟

خدا گفت :

تو من را نخواهی دید اما کسی را برایت گذاشتم که نیمی از من است :

مادر

به سلامتیشون

پاسخ: ای فدای مامانم شم.ب سلامتیش و ب سلامتیشون


parisa
ساعت14:39---3 مرداد 1393
khkhkhkhk like ...
پاسخ: خخخخخخخخخ


pj
ساعت5:31---3 مرداد 1393
یارو بجای توپ پای منو شـوت کرده 2تا لنگام رفته هوا ، رفیقم میگه زدت ؟؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــ حرکت ماتریکسی رفتم حواسشون پرت شه شما از پشت حمله کنین !!!

پاسخ: ههههههه


pj
ساعت5:31---3 مرداد 1393
داشتم واسه دوستم تعریف می کردم هفته دیگه دارم میرم قشم.میگه هوایی یا زمینی؟

گفتم هوایی.پرسید با هواپیما دیگه؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیروز رفتم دم در خونه هری پاتر جاروش رو قرض گرفتم با جاروش میخوام برم!




پاسخ: هههههههه خوب گفتی


pj
ساعت5:26---3 مرداد 1393
یه تصادف زنجیره ای توو اتوبان شده یارو سرش از ماشین آورده بیرون میپرسه آقای تصادف شده؟؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ این ماشینا اینجا دارن دودو چی چی بازی میكنن!!
پاسخ: هههههههه چ سوالا میپرسن دهن سرویسا


pj
ساعت5:24---3 مرداد 1393
وسط زمستون تو هوای -20 درجه اومدم خونه مس سگ دارم میلرزم داداشه میگه سردته؟پ ن پ دارم با ویبره نوکیا کل کل می ذارم!!
پاسخ: خخخخخخخخخ


pj
ساعت5:24---3 مرداد 1393
رفتیم کنسرت آخرای کنسرت شده خوانندش میگه اون عقبی ها حال میکنن؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ صبر کردیم جلویی ها برن که ما هم بیایم جلو حال کنیم!!
پاسخ: خخخخخخخخخ هههههههه گشنگ بود


pj
ساعت5:23---3 مرداد 1393
. باحال بود . مرسی .
پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام و علیک. خوش بذگره
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان M هی بابا و آدرس m1376.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 1586
بازدید کل : 128696
تعداد مطالب : 369
تعداد نظرات : 910
تعداد آنلاین : 1

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آیکون زیبا سازی, لوگو زیبا سازی











Mهی بابا



آیکن های لیدی شکلاتی

Music Code bY: 6i6e


آپلود عکس و آهنگ